رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از کارگاه‌های کانون بازدید کرد

در جلسه ای که در اداره کل کانون استان تشکیل شد ناصر حضرتی پر، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از بخش‌های مختلف مجتمع شهید فرخی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، در جلسه‌ی مدیرکل کانون استان با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، در محل کانون استان، مراحل احداث، توسعه و تجهیز مرکز علوم و نجوم کانون، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، جواد زاهدی مدیرکل کانون استان با تبیین رسالت کانون و شرح وظایف بخش‌های مختلف آن بر لزوم توسعه‌ی فضاهای علمی و آموزشی کانون تاکید کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با تاکید بر لزوم توسعه‌ی فضاهای علمی و آموزشی، تأثیر فعالیت‌های کانون  در کودکان و نوجوانان را عاملی مؤثر در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی دانست؛ وی افزود کانون نقش بسزایی در بسترسازی و انتقال فرهنگ زندگی سالم در حوزه‌ی کودک و به تبع آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد. حضرتی از اعلام آمادگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای حمایت از پروژه‌ی احداث مرکز علوم و نجوم و دیگرفضاهای آموزشی کانون خبر داد و گفت: تزریق نگاه فرهنگی، حتی در امر ساماندهی بودجه‌ی سازمان‌ها نیز ضرورت دارد.

در پایان جلسه، حضرتی به همراه مدیرکل کانون از کتابخانه و کارگاه‌های تخصصی کانون بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی موزه‌ی تخصصی کودک قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =