گردهمایی مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان در اهواز برگزار شد

گردهمایی مسئولین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان امروز چهارشنبه 4 مهرماه 1397 در شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، گردهمایی مسئولین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با محوریت برگزاری هفته ملی کودک و مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز آغاز شد.

«آینده را باید ساخت» شعار هفته ملی کودک سال 1397

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این مراسم گفت: هفته ملی کودک سال 1397 از 14 تا 20 مهرماه با شعار «آینده را باید ساخت» در مراکز کانون سراسر استان اجرا خواهد شد.

وحید کیانی در جمع مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون استان خوزستان با اعلام این خبر افزود: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با توجه ویژه به آموزه‌های دین مبین اسلام در حوزه‌ی کودک و همچنین توجه به آداب و رسوم و سنن بومی و محلی استان برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که مخاطبان هفته ملی کودک سال 1397 کودکان و نوجوانان، مربیان، معلمان، اولیای تربیتی و والدین خواهند بود تأکید کرد: در این هفته 62 مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودک با استقبال کودکان خواهند رفت.

این مدیرکل فرهنگی «کودک، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی»، «کودک، صلح، بازی و نشاط»، «کودک، رسانه و ارتباطات»، «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی»، «کودکان با نیازهای ویژه، فرصت‌های برابر» و «کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه» را نام‌های روزهای هفته ملی کودک عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به تقارن زمانی این هفته با ایام ماه محرم، به منظور نهادینه کردن ارزش‌های تربیتی و انسان‌ساز عاشورا و جهاد در راه خدا در ذهن و روح کودکان و ترویج این فرهنگ در جامعه اهتمام ویژه صورت خواهد گرفت.

اهواز میزبان جشنواره استانی و منطقه‌ای قصه‌گویی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود از استقبال خوب قصه‌گویان خوزستانی از مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد و گفت: بخش پایانی مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان خوزستان 25 و 26 مهرماه به میزبانی شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

کیانی همچنین از میزبانی استان خوزستان از مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در دهه سوم آبان ماه 1397 خبر داد و افزود: شهرستان اهواز میزبان این رویداد فرهنگی خواهد بود.

گفتنی است: گردهمایی سراسری مربیان مسئول مراکز کانون شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان، کارون، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، رفیع، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل بعدازظهر 4 مهرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =