جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک با حضور دستگاه‌های عضو کارگروه کودک استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک با حضور دستگاه‌های عضو کارگروه کودک استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
در این جلسه، محمدی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به اهمیت آموزش در دوران کودکی، اهتمام در این امر مهم را ضروری دانست؛ وی افزود: بسیاری از معضلاتی که امروزه گریبانگیر جوامع بشری است ریشه در عدم آموزش صحیح در دوران کودکی دارد.
محمدی، هفته‌ی ملی کودک را فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان دانست و با اشاره به نقش کانون در توجه به زیرساخت‌های فرهنگی در حوزه‌ی کودک و نوجوان، نقش مربیان کانون در آموزش و تربیت فکری کودکان و نوجوانان را پررنگ دانست.
زاهدی مدیرکل کانون استان با اشاره به شعار هفته‌ی ملی کودک با عنوان" آینده را باید ساخت"معیار نامگذاری ایام این هفته‌ را برگرفته از نیازهای کودکان و نوجوانان دانست؛ وی افزود: ساختن آینده‌ی جوامع توسعه یافته در گرو تلاش برای کودکان و نوجوانان است و ورود تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در مرتفع ساختن نیازهای کودکان و نوجوانان امری ضروری است.  مدیرکل کانون استان، غفلت از کودکان را غفلت از آینده دانست و ابراز امیدواری کرد، توجه به نیازهای کودکان بیش از پیش مورد توجه متولیان این حوزه قرار بگیرد. زاهدی به بخشی از برنامه های تدارک دیده شده‌ی ویژه‌ی هفته‌ی ملی کودک در مراکز و ستاد کانون اشاره کرد.
سپس نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه کودک به تشریح برنامه‌ی سازمان‌های خود در هفته‌ی ملی کودک پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =