زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی مدیرکلی کانون استان اردبیل را به زعفر احدزاده سپرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم به شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند احدزاده اشاره و این مسوولیت را به وی واگذار کرده است.

مدیرعامل کانون در این حکم با بیان این‌که هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرضه تعلیم، تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان است. تحقق این هدف علاوه بر نیاز به وجود محیطی پرنشاط و امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدفمند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی است.

فاضل نظری در ادامه این حکم اظهار امیدواری کرده است به واسطه تلاش عالمانه و همت مجدانه جناب‌عالی و همکاران ارجمند استان اردبیل و از رهگذر ملاحظه‌ راهبردهای عملیاتی کانون ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسوولان دستگاه‌های ذی‌ربط آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی، در مسیر تحقق اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدم‌های موثری برداشته شود.

زعفر احدزاده نویسنده کتاب‌هایی همچون «گیوی سرزمین نیکان و بزرگان»، «امیرعشایر خلخالی»، «نگاهی گذارا به زندگی استاد سیدعبدالرحیم خلخالی بزرگ مرد عرصه فرهنگ و ادب کشور و از رهبران نهضت مشروطیت»، «ناصر دفتر روایی: از معماران فرهنگی خلخال و بنیانگذار اولین مدرسه نوین تاریخ استان اردبیل» است.

گفتنی است پیش از این مسوولیت اداره کل کانون استان اردبیل نزدیک به سه سال بر عهده هاجر جمادیه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =