روایت زندگی با زبان هنر قصه گویی

محمد نقی صالحی گفت: بیست و یکمین جشنواره قصه گویی در حالی برگزار می‌شود که مردم استان می‌توانند روایت زندگی خود را با زبان هنر قصه گویی بازگو کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در شورای فرهنگی کانون استان اظهار داشت: مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» در مراکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان‌های استان در حال برگزار است که فراخوان آن در نیمه دوم مرداد 97 اعلام شده بود.

محمد نقی صالحی افزود: امسال جشنواره قصه‌گویی با موضوع محوری قصه زندگی من «زندگی بهتر، غم و شادی» در سه بخش تخصصی (قصه‌گویی)، عمومی(فیلم 90 ثانیه‌ای) و علمی (مقاله نویسی) برگزار می‌شود که مرحله استانی آن در 25 مهرماه سال 97 در سالن سینمای کودک زنجان برگزار خواهد شد.

صالحی به اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، ترویج فرهنگ قصه‌گویی در سطح جامعه و مشارکت مردم در یک ابزار ارتباطی و فرهنگ ساز در جامعه و ایجاد زمینه برای ارتقای دانش نظری و تبادل تجربیات مفید میان قصه‌گویان است.

وی افزود: در این جشنواره دختران و پسران 14 تا 18 سال و زنان و مردان 18 سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها شرکت دارند و استقبال خوبی تا به این زمان از این جشنواره صورت گرفته است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: در جشنواره  قصه‌گویی امسال در بخش عمومی اقشار مختلف شرکت کردند و قصه‌ی زندگی خود را تنها در 90 ثانیه روایت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =