ویژه برنامه‌های بزرگ‌داشت دفاع مقدس در مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان(بخش دوم)

ویژه برنامه‌ی بزرگ‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس در مراکز فرهنگی هنری استان برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی‌هنری استان با برگزاری ویژه برنامه‌هایی روزهای خاطره‌انگیز هفته‌ی دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام را گرامی‌داشتند.

در این هفته، و در ادامه‌ی فعالیت‌های بزرگ‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس، مراکز فرهنگی هنری بُنجار، شماره‌ی یک و دوخاش، دَلگان و کُنارک نیز ویژ برنامه‌های گوناگونی اجرا کردند.

حضور بر مزار شهیدان دفاع مقدس یکی از سنت‌های ارزشمند است که علاوه بر ادای احترام به این بزرگواران و یادآوری حماسه آفرینی‌های ایشان، فرصتی است برای آشنا کردن اعضای کودک و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت؛ که این مهم در برخی مراکز کانون استان در طول هفته‌ی دفاع مقدس انجام شد.

برگزاری کارگاه سفال، معرفی کتاب، برپایی ایستگاه نقاشی و ذکر خاطراتی از رزمندگان اسلام، از دیگر بخش‌های برنامه‌های مراکز بود که با استقبال اعضا همرا شد.

قصه گویی، معرفی کتاب و شخصیت، معرفی وقایع و ایام و برگزاری مسابقه با موضوع دفاع مقدس دیگر ویژه برنامه‌هایی بود که در مراکز اجرا شد.

در مرکز دلگان نیز مربی مسئول این مرکز با تعدادی از مسئولان محلی به دیدار خانواده‌ی شهیدان رفتند و خاطراتی از زبان آنان شنیدند.

مربیان مراکز شماره‌ی یک و دو خاش و کنارک هم با حضور در مدرسه و کلاس درسِ دانش آموزان، برای آنان برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =