ضیاء غیوری معاون فرهنگی کانون استان گیلان شد

ضیاء غیوری طی ابلاغی از سوی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، سمت معاونت فرهنگی این مجموعه را برعهده‌گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان،  اسفندیارضیائی در این ابلاغ به رسالت‌های کانون در ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی اشاره و با مهم توصیف‌کردن همدلی و هم‌گرایی میان همکاران، ارتباط هدف‌مند و موثر با مراکز فرهنگی هنری را زمینه‌ساز ساماندهی و ارتقای بیش‌ازپیش‌ شاخص‌های فرهنگی کانون عنوان‌کرده است.

مدیرکل کانون استان گیلان در دیگر بخش این ابلاغ پیشینه و تجربه‌های ارزش‌مند ضیاء غیوری در عرصه‌ی فرهنگ کشور را زمینه‌ساز رشد و تعالی افزون‌تر کودکان و نوجوانان ارزیابی‌کرده و توفیق هرچه بیش‌تر وی را درخدمت‌رسانی به آینده‌سازان ایران اسلامی ازدرگاه ایزد منان خواستارشده است.

ضیائی هم‌چنین طی آیینی که هم‌زمان با برگزاری جلسه شورای اداری در محل همایش‌های کانون رشت صورت‌گرفت؛  ضیاء غیوری را از نیروهای خوش‌نام آموزش و پرورش خواند و با اشاره به فعالیت‌های وی در عرصه‌ی ترویج فرهنگ قرآنی، حضور وی را زمینه‌ساز  تعمیق هرچه بیش‌تر باورهای دینی و رشد همه‌جانبه کانون دانست.

این مدیر فرهنگی درهمین حال از همکاران کانون به‌عنوان اعضای یک خانواده بزرگ‌ نام برد و ادامه‌یافتن این روند را درمسیر تحقق اهداف عالیه کانون خواستارشد.

ضیاء غیوری نیز طی این آیین با ابراز خرسندی از حضور درجمع صمیمی کارکنان کانون استان گیلان گفت: جایگاه کانون در کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان مهم و دارای اهمیت است و پیش‌برد اهداف این مجموعه فرهنگی تلاش بیشتری را طلب‌می‌کند.

غیوری هم‌چنین پاسخ‌گویی به دغدغه‌های فرهنگی را نیازمند بهره‌گیری از نگاه کارشناسانه‌ی همکاران حوزه  معاونت فرهنگی و هم‌چنین تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای هم‌سو ارزیابی و ابراز امیدواری‌کرد تا درسایه این همکاری‌ها شاهد تحقق اهداف باشیم.

گفتنی است در این مراسم، فاطمه جاوید طبع‌پسند، کارشناس آموزش و تحقیقات کانون استان گیلان نیز ابلاغ خود را به عنوان مشاور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان دریافت‌کرد.

شایان ذکر است، ضیاء ‌غیوری متولد سال ۱۳۵۲ شهرستان صومعه‌سرا در گیلان است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و پیش‌از این به‌عنوان کارشناس کانون‌های تربیتی، معاون پرورشی و فرهنگی و همچنین کارشناس مسوول آموزش متوسطه اول اداره آموزش و پرورش فعالیت‌داشته‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =