نشست خبری مدیرکل کانون استان قزوین

در آستانه هفته ملی کودک، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در یک نشست خبری شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، درتاریخ 8 مهر 1397، نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته ملی کودک در کانون استان قزوین برگزار شد.

در این نشست که خبرنگاران نشریات استانی، صدا و سیما ، خبرگزاری‌های استان و دیگر اهالی رسانه در آن حضور داشتند، «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک و شیوه برگزاری جشنواره استانی قصه‌گویی پرداخت.

اروجی در این نشست، با بیان این که امسال از 14 تا 20 مهر به عنوان هفته ملی کودک شناخته می‌شود، برخورداری همه بچه‌های استان از برنامه‌های این مناسبت و ایجاد نشاط و شادی در کودکان و نوجوانان را  از سیاست‌های کانون در برنامه‌ریزی ویژه‌برنامه‌های این روزها برشمرد.

وی با اشاره به شعارهفته ملی کودک امسال، «آینده را باید ساخت»، ایجاد حس اعتماد به نفس، پویایی، خودباوری، تعهد و امید به آینده در کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف انتخاب این شعاردانست و در زمینه هماهنگ سازی برنامه‌های این هفته با رویکرد این شعار، مواردی را بیان کرد.

مدیرکل کانون هم‌زمانی هفته ملی کودک با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و شهدای کربلا را فرصتی برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با حماسه عاشورا و سیره ناب حسینی(ع) دانست.

در ادامه دبیران استانی جشنواره قصه گویی«سارا سیاح (کارشناس فرهنگی کانون » و هفته ملی کودک«اعظم یوسفی(کارشناس فرهنگی کانون)، درباره جزییات برنامه‌های در پیش روی کانون با خبرنگاران مهمان به گفت و گو نشستند.

شعرخوانی و معرفی کتاب کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان قزوین«مهدی مردانی»، بخش پایانی این نشست خبری بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =