58 مربی و 14 قصه گوی آزاد در شیراز قصه می گویند

مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون فارس در حالی برگزار می شود که 58 نفر از مربیان و 14 قصه گوی بخش آزاد(غیر کانونی)، خود را آماده روایت قصه کرده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، بخش استانی این رویداد فرهنگی در شیراز و طی روزهای 10 و 11 مهرماه برگزار و آیین پایانی آن، پس از اتمام همایش تخصصی قصه گویی، روز پنجشنبه 12 مهرماه 1397 در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس اجرا می شود.

بر اساس این گزارش، مربیان مراکز فرهنگی هنری شیراز، داراب، صدرا، جهرم، فسا، آباده، قیروکارزین، مهر، فیروزآباد، سپیدان، زرین دشت، بوانات، نورآباد ممسنی، خرامه، نی ریز، صفاشهر، خنج، دفتر استان، پاسارگاد، ارسنجان، مرودشت، رستم، وراوی و گله دار با روایت قصه های خود با یکدیگر به رقابت می پردازند. قصه گویان آزاد شرکت کننده در جشنواره نیز صبح روز پنجشنبه قصه هایشان را برای داوران روایت می کنند.

در مجموع 11 قصه گو از استان فارس به مرحله کشوری راه می یابند که 5 مربی، 3 پدر بزرگ و مادربزرگ و 3 عضو نوجوان را شامل می شود. همچنین 4 مربی قصه گوی بخش پیشین جشنواره نیز به جشنواره بین المللی راه خواهند یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =