ضرورت هم‌دلی دستگاه‌های اجرایی برای احقاق حقوق کودکان

فکر کردن و برنامه‌ریزی برای احقاق حقوق کودکان و نوجوانان یک ضرورت است، همه‌ی مسئولان باید برای امید بخشیدن و نشاط در زندگی آینده سازان ایران اسلامی تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، نفیسه نخعی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در بازدید از مرکز فرهنگی هنری قاین با بیان این‌که کودکان آسیب‌پذیرترین قشر جامعه انسانی هستند، گفت: توجه به نیازهای اولیه جسمی، روحی و روانی کودکان و دفاع از آنان، زمینه را برای رشد و پیشرفت کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند. فکر کردن و برنامه‌ریزی برای احقاق حقوق کودکان و نوجوانان باید دغدغه‌ی همه‌ی بزرگترها باشد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از همه مسئولان اجرایی استان خواست برای تربیت نسلی دارای عزت نفس بالا، متفکر، خلاق، اجتماعی، موفق در تحصیل، شاد و پرامید با یک‌دیگر تعامل و همراهی بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروزه  کودکان بسیاری در سراسر جهان به دلیل بی‌سرپرستی یا بد سرپرستی، آواره‌گی‌های ناشی از جنگ و بلاهای طبیعی، تغذیه نامناسب، کمبود امکانات بهداشتی، اعتیاد والدین و مشکلات ناشی از طلاق و ... در شرایط سخت و دشواری زندگی می‌کنند  و ما باید خود را در برابر آنان مسئول بدانیم.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی طی بازدید از مرکز فرهنگی هنری قاین  که با همراهی افسانه زارعی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران و طاهره حمیدی مدیر کل کانون صورت گرفت، در جریان فعالیت‌های اجرایی این مرکز برای کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =