برپایی ایستگاه نقاشی محیط زیست هفته کودک در کهگیلویه وبویراحمد/اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته کودک برنامه‌های متنوع در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، محمود پیروزه امروز در نشست خبری به مناسبت هفته کودک از اجرای برنامه‌های متنوع در این هفته خبر داد و گفت: ده‌ها زیر برنامه‌ در قالب ۱۶ عنوان برنامه ۱۴ تا ۲۰ مهرماه به مناسبت هفته کودک با شعار آینده را باید ساخت در مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایستگاه نقاشی با موضوع محیط زیست، مراجعه به روستاها جهت اجرای فعالیت‌های فرهنگی و پخش فیلم، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری مسابقه ادبی من از تو می‌خواهم و اختصاص دو روز به تمدید یا عضویت رایگان دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۰ هزار جلد کتاب حوزه کودک و نوجوان در کتابخانه‌های کانون‌های پرورش موجود است، گفت: کانون زبان وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز استان ایجاد شده که ۶۸۰نفر در این کانون عضو هستند و در تلاش هستیم در یکی از شهرستان‌ها کانون زبان ایجاد کنیم.

این مسوول با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین گفت: مناطق دیشموک، چرام، قلعه رئیسی و لوداب فاقد کتابخانه و مراکز فرهنگی است که با استفاده از ظرفیت خیرین در این مناطق مراکز فرهنگی و کتابخانه ایجاد می‌شود.

پیروزه تصریح کرد: به منظور غنی‌سازی اوقات کودکانی که به همراه والدین در نماز جمعه شرکت می‌کنند برنامه قنوت فرشته‌ها اجرا می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمت به کودکان سرمایه‌گذاری است و خبرنگاران از خیرین، نویسندگان  و هنرمندان برای پیشبرد اهداف این کانون دعوت کند.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه کانون پرورش فکری کودکان و امور عشایر کشور گفت: مربیان در حوزه‌های عشایری برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های فرهنگی، هنری و قصه‌گویی اجرا می‌کنند.

این مسوول بر لزوم توجه به حاشیه شهرها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: مرکز فرهنگی مادوان حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم بتوانیم گامی مهمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =