کد خبر: 281865
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
بازدید 449
برنامه‌های هفته ملی کودک در استان مرکزی اعلام شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برنامه‌های هفته ملی کودک در استان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی جهانبخش قنبری  در اراک اظهار کرد: از 14لغایت 24مهرماه  هفته ملی کودک  نامگذاری شده که به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای در استان با شعار آینده را باید ساخت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک کودک در قالب برنامه‌هایی در مرکز استان، و مراکزفرهنگیی هنری  سطح استان و فعالیت‌های مشترک با سایر ارگان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی حضور در غرفه نمایشگاه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و معرفی 42 فعالیت کانون را از جمله فعالیت‌های مشترک با سایر ارگان‌ها برشمرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های ویژه در مدارس، برپایی نمایشگاهی از  آثار و فعالیت‌های برگزیده اعضا در تابستان، برگزاری همایش مراقبین سلامت با هدف آموزش خودمراقبتی برای کودکان و نوجوانان بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی نواختن زنگ هفته ملی کودک در یکی از مدارس با همکاری آموزش و پرورش، عیادت از کودکان بستری در بیمارستان امیرکبیر، تجلیل از فعالان حوزه کودک، حضور در روستاهای شهرستان تفرش برای معرفی کتابخانه پستی و سیار، دیدار اعضای برجسته و نخبه کانون در مسابقات بین‌المللی، هنری، ورزشی، المپیاد های علمی و... با استاندار ، حضور در قطار نظم و دوستی، حضور در مراکز شبه خانواده،  غبارروبی مزار شهدا  بازدید از مکان هایی مانند موزه ها و آثار تاریخی ،تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم ، شهدای مبارزه با آسیب های اجتماعی و یادمان شهدای کودک و اهدای کتاب و اسباب بازی ، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =