مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آغاز شد

با برگزاری مسابقه قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مرحله نخست جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سطح استان‌های کشور کار خود را آغاز کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این بخش از جشنواره که بخش تخصصی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است و در جریان آن، شرکت‌کنندگان در استان‌ها که در سایت جشنواره شرکت کرده و فیلم اجرای خود را فرستاده بودند، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در پایان، نفرات برتر استانی به مراحل منطقه‌ای و ملی راه پیدا کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، استان فارس (۱۰ تا ۱۲ مهر)، استان یزد (۱۵ تا ۱۹ مهر) و استان قزوین (۱۶ تا ۱۸ مهر) و پس از آن دیگر استان‌ها و در نهایت استان گلستان تا روز ۲۹ مهر برگزار کننده آخرین جشنواره استانی خواهند بود که در جریان آن کودکان و نوجوانان ۱۴ تا ۱۸ سال، زنان و مردان بالای ۱۸ سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

داوری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی بر عهده داوران محلی است و ناظران ستاد مرکزی کانون در تهران به منظور بررسی سطح کیفی مسابقه و شیوه داوری‌ها در جریان برگزاری مسابقه به عنوان نماینده دبیرخانه حضور خواهند داشت.

جدول زمان برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =