کد خبر: 281902
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
رجب‌نسب مدیرکل کانون استان گلستان شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی محبوبه رجب‌نسب‌آقامحلی را به مدیرکلی کانون استان گلستان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم به شایستگی‌ها و سوابق «رجب‌نسب» اشاره و این مسوولیت را به وی واگذار کرده است.

مدیرعامل کانون در این حکم با بیان این‌که هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرضه تعلیم، تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان است. تحقق این هدف علاوه بر نیاز به وجود محیطی پرنشاط و امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدفمند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی است.

فاضل نظری در ادامه این حکم اظهار امیدواری کرده است به واسطه تلاش عالمانه و همت مجدانه سرکارعالی همکاران ارجمند استان گلستان و از رهگذر ملاحظه‌ راهبردهای عملیاتی کانون ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسوولان دستگاه‌های ذی‌ربط آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی، در مسیر تحقق اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدم‌های موثری برداشته شود.

محبوبه رجب‌نسب‌آقامحلی دارای دکترای فیزیولوژی گیاهی است وی کارشناس مسوولی دانشگاه فرهنگیان استان، مدیریت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی گرگان، مسوول مدارس زیست محیطی گرگان، و عضویت در کمیته تحول آموزش و پرورش گلستان را در کارنامه‌ی کاری 27 ساله خود دارد.

رجب‌نسب جایگزین عبدالرحیم سیفی‌استرآبادی شد که از اسفند سال 1392 تاکنون مسوولیت اداره ‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =