برپایی نشست‌های تخصصی در هفته‌ی ملی کودک

دو نشست تخصصی و یک کارگاه آموزشی با همکاری سازمان حفاظت از محیط زیست، مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و ماهنامه‌ی قلک در هفته‌ی ملی کودک برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ در هفته‌ی ملی کودک طبق روال سال‌های گذشته چندین نشست و کارگاه تخصصی با موضوع و محوریت کودک برگزار می‌شود.

در برگزاری این نشست‌ها سازمان حفاظت از محیط زیست، ماهنامه‌ی تخصصی قلک و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری داشته‌اند.

برهمین اساس نشست «کودک، توسعه پایدار و آینده» با همکاری کانون و سازمان محیط زیست و با سخنرانی لیلا زمانی، رییس گروه توسعه‌ی پایدار سازمان حفاظت محیط زیست روز شنبه 14 مهر از ساعت 14 تا 16 در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

همچنین سه‌شنبه 17مهر از ساعت 16 تا 18 کارگاه «انتقال تجربه با موضوع رسانه‌ها» با همکاری ماهنامه‌ی تخصصی «قلک» و با حضور امیرعباس تقی‌پور، استاد دانشگاه و مدیر مسوول ماهنامه‌ی مدیریت ارتباطات در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برپا است.

تمرکز ماهنامه‌ی «قلک» بر آموزش مهارت‌های اجتماعی و اقتصادی به کودکان است. در همین زمینه آموزش مشاغل نیز برای کودکان ارایه می‌شود. در این کارگاه قرار است به کودکان علاقه‌مند به حوزه‌ی رسانه مبانی ابتدایی خبر و رسانه آموزش داده شود.

آخرین نشست تخصصی نیز با همکاری مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در دانشگاه خوارزمی و در همان روز سه‌شنبه 17 مهر با حضور فاضل نظری، مدیرعامل کانون برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۳۹۷ در تهران به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان در خیابان حجاب و همچنین مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =