عصرانه‌ای با برترین‌های نیم‌قرن سینمای کانون

به مناسبت هفته‌ی ملی کودک ویژه برنامه‌ی «عصرانه با سینمای کانون» به مدت شش روز نمایش رایگان برترین‌های نیم قرن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب فیلم کوتاه، بلند و انیمیشن اختصاص دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ هم‌زمان با هفته‌ی ملی کودک ویژه برنامه‌ی «عصرانه با سینمای کانون» در سالن غدیر و با نمایش‌ رایگان برترین فیلم‌های قدیمی کانون در قالب فیلم کوتاه، بلند و انیمیشن برگزار می‌شود.

این آثار از 14 تا 19 مهر از ساعت 16 تا 19 در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون اکران می‌شوند.

در این برنامه 30 اثر از کارگردان‌هایی همچون محمدرضا اصلانی، حسن آقاکریمی، بهرام بیضایی، کیومرث پوراحمد، ناصر تقوایی، نورالدین زرین‌کلک، علی‌اکبر صادقی، احمد عربانی، عبدالله علیمراد، ابراهیم فروزش، شاپور قریب، عباس کیارستمی، فرشید مثقالی، مرتضی ممیز و مجید مجیدی هر روز از ساعت 16 تا 19 اکران می‌شود.

در راستای گرامی‌داشت یاد یدالله صمدی از هنرمندان تازه درگذشته‌ی سینمای ایران سه‌شنبه 17 مهر از ساعت 17:30 تا 19 فیلم سینمایی «کلانتری غیرانتفاعی» این کارگردان به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش این آثار برای تمامی گروه‌های سنی و علاقه‌مندان به سینمای کودک رایگان و آزاد است.

سالن غدیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب از 14 تا 19 مهر هر روز از ساعت 16 تا 19 میزبان علاقه‌مندان به سینمای کودک و کانون است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =