پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته ملی کودک

استاندار خوزستان در پیامش به مناسبت فرا رسیدن هفته کودک گفت: کودکان آیینه‌ی تمام نمای هستی و فصل روشنِ زلالی و مهربانی هستند؛ با کودکان، دنیا جای امن‌تر و سرشارتری از صلح است، آنگاه‌که فارغ از همه‌ی رنگ‌ها به رویایی مشترک جهان را به تماشا می‌نشینند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، غلامرضا شریعتی در این پیام بیان کرده است: «روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک در ایران را در حالی گرامی می‌داریم که در ایام محرم قرار داریم و در مکتب آموزه‌های حضرت علی‌اصغر (ع) کودکِ شهید کربلا این بار اما با شهادت کودک عزیز، طاها اقدامی در حادثه‌ی کور تروریستی 31 شهریور در استان خوزستان محرم رنگ و بویی دیگر یافته است.

این‌جانب به کودکان عزیز که بی‌شک آینده‌سازان این مرز و بوم هستند هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک را تبریک می‌گویم.

امید آنکه با تربیت نسلی نو بکوشیم تا کودکانی پرسشگر، امیدوار به آینده، خلاق و صاحب ایده برای ایران عزیز داشته باشیم. از والدین عزیز و اولیای تربیتی کودکان خواهانم که برای توسعه‌ی فعالیت‌های اجتماعی و گروهی، فرهنگ پذیری و اندیشه پروری کودکان، در جهت تحقق اهداف متعالی دین مبین اسلام همت نمایند.»

گفتنی است: هفته ملی کودک سال 1397 با شعار «آینده را باید ساخت» در 62 مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودک در شهرهای مختلف استان خوزستان از 14 مهرماه آغاز می‌شود و تا 20 مهرماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =