کد خبر: 281942
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
نشست تخصصی قصه گویی در شهرکرد

نشستهای تخصصی قصه گویی از برنامه های جنبی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی بخش استانی برای مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: محمد گودرزی دهریزی شاعر و نویسنده‌ی معاصر کشور در نشست تخصصی قصه گویی با حضور مربیان قصه گوی استان شیوه‌های قصه گویی را آموزش داد.

شناخت ماهیت  هنری و مهارتی قصه گویی، شگردهای نزدیک شدن به حرفه ای شدن در قصه گویی، تشخیص قصه های اثرگذار را از قصه های خنثی، شناخت فعالیت های پیش، حین و پس از قصه گویی، آشنایی با چند نمونه قصة مناسب برای قصه گویی، معرفی منابع کمکی برای پیشبرد برنامة قصه گویی از جمله اهداف رفتاری مورد انتظار براساس حیطه‌های یادگیری دوره می‌باشد.

در این دوره 40 مربی و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی کانون طی هشت ساعت دوره آموزشی به صورت کارگاهی و مشارکتی ‌با بیان مبانی نظری در قصه گویی، اجرای عملی قصه و نقد و تحلیل عملیاتی قصه آشنا می شوند.

قرار است مرحله ی استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در روزهای 17،18 و  19 مهرماه 1397 با حضور قصه گویان در بخش‌های کودک و نوجوان، زنان و مردان، پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در میدان ابوریحان برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =