آشنایی با شیوه های خلاقانه قصه گویی برای کودکان و نوجوانان

اعضای قصه گوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری در نشست تخصصی با شیوه های خلاقانه قصه گویی آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: همزمان با برگزاری بخشهای جنبی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی بخش استانی دوره آموزشی شیوه های خلاقانه قصه گویی با حضور 40 عضو کودک و نوجوان کانون از سراسر استان برگزار شد.

در این دوره که 30 کودک و نوجوان قصه گوی استان حضور داشتند نقی بلالی دهکردی مدرس این نشست طی 4 ساعت به صورت کلامی و عملی در خصوص آموزش کلامی قصه گویی، روش های گفتگو محوری در قصه و عملیاتی کردن فنون قصه گویی صحبت کرد.

آشنایی با شیوه های خلاقانه قصه گویی، آشنایی با وجوه تاثیر گذار زبان و کلام و زبان بدن در انتقال غیر مستقیم مفاهیم از جنبه ی روانشناسی و ... از جمله اهداف رفتاری مورد انتظار بر اساس حیطه های یادگیری در این دوره محسوب می‌شد.

قرار است مرحله ی استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در روزهای 17،18 و  19 مهرماه 1397 با حضور قصه گویان در بخش‌های کودک و نوجوان، زنان و مردان، پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در میدان ابوریحان برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =