پیام نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن هفته ملی کودک

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پیامش به مناسبت فرا رسیدن هفته کودک گفت: هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای برجسته سازی و اهمیت به کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در این پیام آمده است: کودک ذخیره‌ی ارزشمندی برای هر جامعه است.( مقام معظم رهبری)

در تعالیم اسلامی به توجه و منزلت کودکان بسیار سفارش  شده است و در روایات و احادیث ارج نهادن به مقام آنان از آموزه‌های مورد تاکید فراوان است . ولی هفته ملی کودک،  نیز فرصت مناسبی است برای برجسته سازی و اهمیت کودکان و نوجوانان و یادآوری این حقیقت که مهمترین سرمایه ای که برای ساخت آینده در اختیار ما قرار دارد کودکان امروز هستند. چرا که بدون شک آینده ایران عزیز، در دست کودکان امروز ایرانیست. در نتیجه یکی از مهمترین وظایف مسئولین و همه دست اندرکاران حوزه کودک برنامه ریزی و تلاش بیشتر جهت بهبود وضعیت زندگی ، رشد و بالندگی کودکان و کمک در ساختن آینده ای بهتر برای آنها است.

اینجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید " محمد طاها اقدامی " شهید چهارساله حادثه تروریستی اهواز؛ هفته ملی کودک را به تمامی کودکان و نوجوانان عزیز این مرزو بوم به ویژه کودکان و نوجوانان عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد و والدین آنها و کلیه کسانی که با کودکان و یا با تربیت آنها کار می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم. در پایان از درگاه خداوند مهربان ، برای تمام کودکان ایران و جهان آرزوی سلامتی و زندگی در صلح و آرامش را دارم .

غلام محمد زارعی

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =