کد خبر: 281963
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
زنگ آغاز هفته ملی کودک در یاسوج نواخته شد

زنگ آغاز هفته ملی کودک با همکاری آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در مدرسه پویا نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ هم زمان با اولین روز هفته ملی کودک،با همکاری آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ،ویژه برنامه زنگ آغاز هفته ملی کودک با برنامه های متنوع در مدرسه ابتدایی پویا نواخته شد .

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این مراسم با اشاره به دو موضع مهم جامعه امروز یعنی "آب " و  "محیط زیست " اشاره کرد و گفت:  کودکان و نوجوانان می توانند به عنوان سفیران و پیام رسانان صرفه جویی  در خانواده ها باشند.

محمود پیروزه اظهار داشت: باتوجه به اینکه آب مایه حیات است پس لازم است نگاهمان به این موضوع حیاتی باشد و در مصرف بهینه آن جدی باشیم.

وی به برنامه های هفته ملی کودک اشاره کرد و افزود: همه کودکان و نوجوانان را برای استفاده از برنامه های شاد هفته ملی کودک به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دعوت می کنیم.

براساس این گزارش این برنامه با بخش هایی مانند اهدای کتاب ، شعرخوانی ،  سخنرانی و سرود همراه بود .

روزهای هفته ملی کودک به ترتیب روزهای 14 مهر روز «کودک، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی»، 15 مهر «کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی»، 16 مهر (روز جهانی کودک) «کودک، صلح، بازی و نشاط»، 17 مهر «کودک، رسانه و ارتباطات»، 18 مهر «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی»، 19 مهر «کودکان با نیازهای ویژه، فرصت‌های برابر» و 20 مهر «کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه» نام گرفته است.

11 مرکز فرهنگی هنری ثابت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  در سراسر استان ،  5 کتابخانه سیار روستایی و 2 کتابخانه پستی برای کودکان و نوجوانان این استان  فعالیت های فرهنگی ، ادبی و هنری ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =