کد خبر: 281969
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
اعضای مرکز شماره ۲ بجنورد از شهردار نمره عالی گرفتند

همزمان با آغاز هفته ملی کودک مدیر کل کانون و شهردار بجنورد در جمع اعضای مرکز شماره ۲ حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، در این آیین «منیر صادقی» مدیر کل کانون استان ضمن تبریک این ایام به کودکان حاضر در برنامه عنوان کرد: کودکان آینده سازان کشور اسلامی‌مان هستند و ما مسئولان باید نسبت به حقوق و آینده شما بیشتر هوشیار باشیم.

وی با دعوت از کودکان برای مطالعه بیشتر کتاب، خاطر نشان کرد: باید با بالا بردن آگاهی و بصیرت‌ برای آینده‌ای که پیش‌رو دارید برنامه ریزی کنید و در این راه همه دست به دست هم خواهیم داد تا بهترین‌ها رقم بخورد.

رییس کمیته کودک و نوجوان استان خراسان شمالی در ادامه به دلاوری‌های حماسه‌آفرینان دشت کربلا اشاره کرد و گفت: صبر و استقامت در برابر سختی ها و امید به آینده را باید از این حماسه بزرگ سرلوحه ذهنمان قرار دهیم.

«جمشید گریوانی» نائب رییس شورای شهر بجنورد هم با تبریک این هفته به کودکان و نوجوانان گفت: بیش از نیمی از جمعیت کشورمان را همین آینده‌سازان فردا تشکیل می دهند و مسئولان باید برای ساختن آینده‌ای بهتر از همین الان زیربنای آن را فراهم کنند.

وی شعار هفته ملی کودک را درخور تحسین دانست اضافه کرد: متأسفانه بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب هنوز کودکانی را در جامعه داریم که از حداقل امکانات آموزشی بهره‌ای نبرده‌اند و همچنان در حاشیه باقی مانده‌اند، این هفته به یاد آنها هم باشیم سعی کنیم برای‌شان کاری کنیم.

گفتنی است «روح الله براتیان» شهردار بجنورد هم ضمن بازدید از نمایشگاه آثار اعضای این مرکز فرهنگی و هنری عنوان کرد: این قابلیت عرضه و نمایش در سطوح بالا دارند و می توانند در نمایشگاه‌های بزرگ سطح شهر ارائه شوند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه این مرکز فرهنگی و هنری توانسته است کودکان و نوجوانان حاشیه شهر را تحت پوشش قرار دهد، خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری با ارائه خدمات فرهنگی و هنری در نقاط محروم و حتی روستایی می تواند آینده درخشان را برای جامعه هدفش ایجاد نماید.

گفتنی است در این برنامه سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری بجنورد و نمایندگانی از اداره اموزش و پرورش هم حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =