کانون پرورش فکری در کنار کانون اصلاح و تربیت

در این بازدید و نشست صمیمانه، همکاری‌ مابین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل سازمان زندانها با توجه به نیاز مددجویان مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای به امضای مسوولان دو اداره‌کل برسد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان در اولین روز از هفته ملی کودک در بازدید از کانون اصلاح و تربیت گفت: امیدوارم بار دیگر این نوجوانان را در کانون پرورش فکری ببینم نه در کانون اصلاح و تربیت.

محمود پیروزه افزود: در میان مددجویان نوجوان استعداد های فراوانی نهفته است که میتوان با آموزش صحیح ، این استعداد ها را شکوفا نمود و آسیب های فراروی این قشر از جامعه را با برنامه ریزی صحیح کاهش و به فرصت تبدیل نمود .

وی با اشاره به نیاز ایجاد تنوع برای نوجوانان و همچنین گسترش سطح همکاری ها افزود : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند با استعداد یابی و فراهم نمودن فضای رشد برای کودکان و نوجوانان در تعالی فرهنگ و هنر فرزندان این مرز و بوم نقش ارزنده ای ایفا کند.

ایشان در دیدار با نوجوانان تحت نظر کانون اصلاح و تربیت گفت: قطعا شما مورد لطف خداوند بزرگ بودید که فرصت جبران خطای خود را یافته‌اید، چرا که با گذراندن دوره‌ی محکومیت خود به جامعه برمی‌گردید و با آموزش‌های کانون اصلاح و تربیت ، فرد مفیدتری برای جامعه خواهید بود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به داشتن روابط سالم با دوستان خوب و پرهیز از دوستی با افراد ناسالم ، مدت حضور در کانون اصلاح و تربیت را زمان مناسبی برای مطالعه ، تفکر و عبرت آموزی دانست .

محمود پیروزه  با اهدای  یک هزار  جلد کتاب به کتابخانه کانون اصلاح و تربیت و محصولات فرهنگی به مددجویان ، از آنان تجلیل و از نزدیک جویای وضعیت فرهنگی و هنری آنها شد .

 برنامه‌های هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان  از ساعت 9 تا 19 روزهای 14 تا 20 مهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =