آینده در دستان کودکان امروز است

امام جمعه شهرستان جاسک هم‌زمان با آغاز هفته ملی کودک دردیدار با اعضای کانون، کودکان امروز را آینده سازان فردای جامعه ایران اسلامی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، حجت الاسلام محمد کاظم مناقبیان امام جمعه شهرستان جاسک ضمن دیدار با اعضای کانون، روزجهانی وهفته ملی کودک را به آن‌ها تبریک گفت.

وی ضمن تقدیر از مربیان دلسوز کانون جاسک این مجموعه فرهنگی را دستگاه تربیتی موفق یادکرد وافزود: کانون سابقه درخشان خدمت به کودکان را در حوزه کودک ونوجوان دانست.

مناقبیان افزود: آینده را شما کودکان ونوجوانانی می‌سازید و وظیفه ما این است که از شما در همه مراحل رشد و شکوفایی حمایت کنیم.

امام جمعه شهرستان جاسک برنامه‌های کانون را محتوایی دانست و گفت: کانون با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی عرصه رشد و تعالی کودکان ونوجوانان را فراهم کرده‌اند.
 مناقبیان با بیان این‌که شما آینده سازمملکت هستید گفت: سعی کنید در تمامی مراحل زندگی خود نگاهی عمیق به دنیای پیرامون خود داشته باشید و با تلاش روز افزون باعث سربلندی ایران اسلامی باشید.

مناقیبان ضمن بیان این‌که شهرستان جاسک در  منطقه بسیار اهمیت دارد افزود: با توجه به محروم بودم منطقه وشهرستان جاسک، تمامی مسوولان استانی وکشوری باید با نگاهی ویژه‌ زمینه رشد وشکوفایی کودکان این منطقه فراهم کنند.

وی همچنین با توجه به بالا بودن جمعیت دانش آموزی روستاها در قیاس با شهر ازمسوولین و به ویژه مدیر کل کانون پرورش فکری خواست روستاهای شرق و غرب و بخش مرکزی جاسک را از خدمات ارزشمند کانون بهره‌مند سازند.

درادامه این دیدار فاطمه شیهی زاده عضو فعال مرکز فرهنگی هنری کانون جاسک به نمایندگی از کودکان شهرستان به بیان خواسته‌های خود از مسوولین پرداخت.

همچنین محمد مختار دهقان نیز جهت تشکر از امام جمعه  جهت حمایت‌های خود غزلی از دیوان حافظ را قرائت کرد.

در پایان الهام اشرافی جاسکی مربی مسوول کانون جاسک بخشی از عملکرد این مرکز فرهنگی هنری را عنوان کرد و خواستار حمایت‌های همه جانبه مسوولین از کانون جاسک شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =