اجرای برنامه‌های جذاب نمایشی روی صحنه نمایشگاه هفته ملی کودک

برنامه‌های نمایشی ویژه کودکان روی صحنه‌ای که در نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک برپا شده است، اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ این صحنه طی روزهای هفته ملی کودک شاهد اجرای برنامه‌هایی مانند سرود، تئاتر، برنامه‌های عروسکی و نمایش تیزر از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و دیگر سازمان‌هاست.

برنامه‌های هفته ملی کودک طی روزهای ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۳۹۷ با هم‌کاری نهادها و سازمان‌های مسئول در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برپا می‌شود.

در این میان اجرا و نمایش برنامه‌هایی روی صحنه برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها هم‌چون نمایش دوزبانه‌ی جک و لوبیای سحرآمیز، نمایش ماهی‌ها و سرود از بخش‌های ثابت هر روز صبح این بخش است.

هم‌چنین بعدازظهرها نیز برنامه‌هایی چون قصه‌گویی، نقالی، اجرای موسیقی، مسابقه و برنامه‌ی مجری عروسک توسط مربیان و اعضای کانون اجرا خواهد شد.

بر همین اساس قرار است سازمان‌ها و نهادهای همکار در برگزاری هفته‌ی ملی کودک نیز با درنظر گرفتن اسامی روزهای مختلف این هفته چون «کودک، صلح، بازی و نشاط» و «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» برنامه‌هایی را روی این صحنه اجرا کنند.

ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۳۹۷ در تهران به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان در خیابان حجاب و همچنین مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =