کد خبر: 282016
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
بازدید 359
بیانیه کودکان لرستان درهفته ملی کودک

همزمان با آغاز «هفته ملی کودک»، اعضای مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به نماینگی ازکودکان لرستان بیانیه خود را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون لرستان، همزمان با اولین روز از«هفته ملی کودک» جمعی ازاعضای فعال مراکزکانون به نمایندگی ازکودکان لرستان با سیدموسی خادمی استاندارلرستان دیدارکردند و دراین دیدار«بیانیه» کودکان لرستانی توسط هلیاچنگایی عضومرکز3خرم آبادقرایت شد.

بیانیه ی کودکان لرستانی در هفته ملی کودک/ 14 مهر ماه 1397

به نام خدای خوب و مهربان کودکان

ما کودکان فرشتگان کوچک با اندیشه های بزرگی هستیم که قرار است در راه آبادنی ایران اسلامی گام برداریم و همسوبا اهداف آن قد بکشیم وبزرگ شویم. خانواده به عنوان اولین مکان تربیتی و فکری و جامعه که دررأس آن آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری و مسئولین استان قرار دارند، سهم بزرگی در رشد همه جانبه ی ما و چگونگی بالندگی مان به عهده دارند.

استاندارعزیز ومهربان؛ کودکان هرسرزمین، آینده سازان و سازندگان رو به رشد آن جامعه هستند.کودکان فرشتگانی که با بال اندیشه ی بزرگ تر ها پرورش می یابند، بزرگ می شوند و نقش زیادی در سلامت آینده ی جامعه ی اسلامی دارند. پرورش ما در گرو اندیشه و برنامه ریزی های درست و هدفمند شماست.

کودکِ دیروز؛ ما خواهان دنیایی شاد، زنده، پرنشاط و تحرک و به دور از دغدغه ی بزرگ ترها هستیم. دنیایی که هیچ کودکی در هیچ کجای جهان از ترس خشونت های رفتاری برخود نلرزد. دنیایی پر از صلح، دوستی، عاری از ترس، بیماری و اعتیاد هستیم. دنیایی که هیچ کودکی در استان با شکم گرسنه نخوابد، با کفش پاره به مدرسه نرود، خوف بزرگ شدن نداشته باشد وهمه هم دیگر را دوست داشته باشند.

استاندار گرامی؛ احترام به حقوق مادی و معنوی ما، تکلیف بزرگی است که سفارش پیامبر اعظم، ائمه ی اطهار و تأکید مقام معظم رهبری ست، و به عهده ی شماست. ما حق داریم از سلامت روانی برخوردار باشیم. حق داریم برای تقویت استعدادهایمان از شما انتظار داشته باشیم. حق داریم برای آگاهی و تربیت روانی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، علمی از برنامه ریزی مطالعاتی که مربیان برای مان تدارک می بینید ، بهره مند شویم. حق داریم در شهر و استان مان پارک و مکان های تفریحی سالم مخصوص به خودمان داشته باشیم.

امروز اولین روز ازهفته ملی کودک است.و ما بسیارشاد و خوشحالیم که فرصتی دست داد و شما این بستررافراهم آوردید که به دیدارتان بیاییم و پای حرف های ما به نمایندگی از همه کودکان استان با مهربانی و لبخند نشسته اید. دنیای ما ، دنیای شادی ها، بازی، مهربانی و لبخند است.امیدواریم که امروز به دوراز همه مشغله های کاری به دنیای ما سفرکنید و کودک درون تان را میهمان دل های بزرگ ما کنید.

ما آرزو می کنیم و از خداوند خوبی ها و مهربانی ها می خواهیم که همه ی کودکان در کنار والدین شان بزرگ شوند و شما و همه دلسوزان نظام و حامیان کودکان را یاری کند تا ما را برای فردای ایرانی سربلند و سرفراز آماده کنید. دست هیچ بیگانه ای به ما زیان نرساند. هیچ بیگانه ای به مملکت اسلامی مان آسیب نرساند و همیشه مورد رحمت و الطاف او باشیم.

بارخدایا؛ به والدین ما عزت و سربلندی عطافرما تا ما را که امانت های کوچک تو بر روی زمین ایم، به نیکی و سلامت تحویل جامعه ی اسلامی مان بدهند.

مهربان خدایا؛ مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی را حامی باش تا ما را حمایت کنند. سلامت شان بدار تا ما را سلامت دارند.نگاه حریص دشمنان را از آن ها و ایران عزیزمان دور کن تا ما را با آیین های پرمهر و متعهد آشنا و بزرگ کنند.

پروردگارا؛ همه ی کودکان بیمار را شفا عنایت بفرما و در ظهور آقا امام زمان(عج) تعجیل بفرما...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =