انتصاب محمدعلی مقیمی به‌عنوان ‌مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی محمدعلی مقیمی‌هنجنی را به سمت مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم  با اشاره به شایستگی‌ها و سوابق وی این مسوولیت را به  مقیمی سپرده است.

مدیرعامل کانون هدف اصلی از اقدام‌های این دفتر را حصول اطمینان از حسن اجرای ضوابط، مقررات و قوانین براساس ملاک‌های معین با بهره‌مندی از نظرهای آحاد خانواده فرهنگی مرتبط با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانسته و در این رویکرد تهیه و تدوین برنامه‌های راهبردی و عملیاتی مرتبط سالانه واحدهای تابعه با اعمال مدیریت واحد و احصای شاخص‌های اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد و بررسی میزان تحقق اهداف و بهره‌وری فعالیت‌ها را از الزامات اساسی اقدام در این زمینه عنوان کرده است.

نظری در این حکم هم‌چنین اظهار امیدواری کرده از رهگذر استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سطوح مختلف سازمان و تجزیه و تحلیل آن با همراهی، همکاری و مشارکت مدیران ارشد کانون در انجام وظایف تخصصی آن دفتر و سایر امور محوله در مسیر توسعه تعامل در این حوزه و تحقق اهداف کانون قدم‌های موثری برداشته شود.

محمدعلی مقیمی‌هنجنی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است و تاکنون مسوولیت‌هایی از قبیل: مشاور استراتژیک فیپو (اولین اپراتور خصوصی پست کشور)، معاون مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت حوزه هنری، رییس اداره توسعه و تعالی حوزه هنری و کارشناس ارشد ارزیابی عملکرد نرم افزار شعب بانک شهر را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =