کد خبر: 282041
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
برنامه هفته ملی کودک در کردستان آغاز شد

برنامه های هفته ملی کودک از دیروز 14 مهرماه در مراکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان آغاز شده است که تا 20 مهرماه نیز ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،همزمان با 14 مهر آغاز هفته ملی کودک که به نام " کودک ،خانواده ،سبک زندگی ایرانی اسلامی"نام گذاری شده با حضور دانش آموزان سقزی ویژه برنامه های "نشست با هم خوانی احادیث و حدیث نگاری در خصوص حقوق کودک در اسلام در قالب ماکتی از درخت، شعر خوانی ویژه محرم، کارگاه ادبی با عنوان خانواده ی من، نمایش فیلم " نادر می تواند"،  کارگاه کاردستی با عنوان خانه ی امن من و بازدید از نمایشگاه دست سازه ها و دست نوشته ها" در مرکز شماره دو سقز با همکاری آموزش و پرورش سقز به اجرا درآمد.

 به همین مناسبت مربیان مرکز فرهنگی هنری بیجار از بخش کودکان بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کرده و فعالیتهایی قصه گویی ، معرفی فعالیتهای کانون برای خانواده ها معرفی کتاب و اهدا کتاب را انجام دادند .

 مرکز فرهنگی هنری حسن آباد یاسوکند هم به مناسبت هفته ملی کودک، برنامه های مختلفی را برای کودکان سطح شهر اجرا می نماید در این برنامه ها از دانش اموزان مدارس ابتدایی دعوت شده است تا در قالب بازدید از مرکز در فعالیتهای قصه گویی، نمایش فیلم، بازی گروهی و نقاشی کانون شرکت نمایند .

مربیان مرکز فرهنگی هنری سریش آباد نیز در این روزها با حضور در روستاهای اطراف شهر با کودکان روستایی برنامه های هفته ملی کودک را آغاز کردند و به اجرای قصه گویی،طرح ادبی،کاردستی،شعرخوانی و بازی گروهی در جمع کودکان روستا پرداختند و این روز را برای آنها خاطره ساز کردند.

اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 4 سنندج نیز همزمان با اولین روز از هفته ملی کودک با حضور در کانون شهید مطری سنندج با استفاده از ماکت مستقر شده در محل به صورت عملی با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شدند  ودر پایان در حضور در سالن نمایش به اجرای نمایش خلاق پرداختند .

همزمان با آغاز هفته ملی کودک  که به نام کودک، خانواده ،سبک زندگی ایرانی اسلامی نامگذاری شده، برنامه های فرهنگی، هنری در مرکز شماره یک بانه با دعوت از اعضا ، خانواده ها ودانش آموزان برگزار شد که در این روز نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری اعضا با اجرای برنامه های دکلمه،سرود،شعرخوانی و آشنایی با حقوق کودک افتتاح شد.

هفته ملی کودکان در کردستان و با شعار «آینده را باید ساخت» از صبح روز شنبه ۱۴ مهر فعالیت خود را آغاز کرده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =