خبرنگاران عرصه‌ی فرهنگ، عضو افتخاری کانون شدند

هم‌زمان با آغاز هفته‌ی ملی کودک، عضویت افتخاری مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان به صاحبان قلم و اندیشه‌ی فعال درحوزه کودک و نوجوان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، آغازین روز هفته‌ی ملی کودک و برگزاری نشست خبری مدیرکل کانون پرورش فکری با خبرنگاران فعال درعرصه‌ی فرهنگ استان، بهانه‌ای برای پاس‌داشت تلاش‌های ارزش‌مند اصحاب رسانه  درمسیر انعکاس فعالیت‌های کودک و نوجوان محوربود و برهمین اساس عضویت افتخاری این مجموعه‌ی فرهنگی به صاحبان قلم و اندیشه تقدیم‌شد.

برپایه این گزارش، مدیر کل کانون استان گیلان طی نشستی که به منظور تشریح برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک صورت‌گرفت، به جایگاه و نقش رسانه‌ها در بیان خواسته‌ها  و دغدغه‌های نسل کودک و نوجوان اشاره و با بیان‌این‌که نقش‌آفرینی به عنوان زبان گویای آینده‌سازان باید ازاولویت‌های تمامی افراد جامعه باشد، برضرورت توجه به این مهم تاکیدکرد.

اسفندیارضیائی هم‌چنین خبرنگاران را دارای صلابت قدم و صداقت قلم خواند و با بیان‌این که روایت توان‌مندی و اندیشه‌ورزی کودکان، بسترساز شکل‌گیری آینده‌ای همراه با صلح و توسعه است، افزود: شما با گفتمانی سازنده و درسایه معرفی ظرفیت‌ها به ارتقای فرهنگی کشور کمک می‌کنید.

دبیر هفته ملی کودک استان درادامه اهدای عضویت افتخاری به خبرنگاران را فرصتی دوسویه برای ایجاد فرصت‌های تازه برای کودکان و نوجوانان ایران اسلامی توصیف و از فعالان عرصه رسانه کشور برای همراهی افزون تر با فعالیت‌های نسل کودک و نوجوان کانون دعوت‌کرد.

گفتنی است این نشست 14 مهرماه 1397 در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشت صورت‌گرفت.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =