بازدید مدیرعامل کانون از نمایشگاه  هفته ملی کودک/استقبال مردم در روز دوم

صبح روز 15 مهر هم‌زمان با روز دوم هفته ملی کودک مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نمایشگاه کانون که هم‌زمان با هفته کودک در حال برگزاری است، دیدار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری مدیرعامل کانون، ضمن بازدید از تمام غرفه‌های این نمایشگاه بر استمرار فعالیت‌هایی از این دست تاکید کرد و گفت: کودکان آینده کشور هستند و ما هرچه که بتوانیم با آموزش‌های مناسب راه و رسم درست زندگی کردن را به آن‌ها بیاموزیم به درخشان‌تر شدن آینده کشور کمک کردیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه‌ها باعث می‌شود تا استعدادهای نهفته کودکان شناسایی و از همان ابتدا راهی را انتخاب کنند که برای آن ساخته شده‌اند. در عین حال فرصتی نیز برای خانوادها والدین ایجاد می‌شود تا در محیطی امن و ‌مناسب اوقاتی را به همراه کودکان خود و در دنیای آن‌ها بگذرانند.

گفتنی است بازدید از این نمایشگاه در روز دوم هفته ملی کودک با استقبال خوب مردم همراه بود. مخاطبان، والدین کودکان و معلمان درباره این نمایشگاه نظرات مثبتی ارائه دادند.

ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از 14 تا 20 مهر 1397 در تهران به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان در خیابان حجاب و همچنین مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =