کد خبر: 282093
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی کودک

محمد اسلامی، استاندار مازندران در پیامی روز جهانی و هفته ملی کودک را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در پیام نماینده عالی دولت در مازندران آمده است:

جوامع برای دست یافتن به رشد و توسعه‌ی پایدار به امور متفاوتی می پردازند که در این میان موضوع پرورش و آموزش کودکان از جایگاه ویژه برخوردار است.

 آنچنان که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مورد توجه است و به مدیران  توصیه می شود تا برای نیل به اهداف والای نظام برنامه‌هایی دقیق در حوزه کودکان و نوجوانان تنظیم و ارایه کنند.

مقام معظم رهبری " مد ظله العالی " در باب اهمیت کار در حوزه کودک می فرمایند:

"حقیقتاً باید بگویم که اگر مسؤولان امور فرهنگی کشور بخواهند مسأله‌ی کودک و نوجوان را آن‌چنان که هست، مورد اهتمام قرار دهند، من خیال می‎کنم خیلی از آنهایی که مسؤولند، از ساعات خواب‌شان هم خواهند زد تا به این مسأله بپردازند. امروز قضیه‌ی تربیت کودک و نوجوان، با گذشته‌های دور - حتّی با گذشته‌های نه چندان دور، مثلاً با بیست سال پیش - خیلی تفاوت کرده است."

هر مناسبتی که با موضوع کودکان باشد وظیفه ای مهمتر از قبل را بر شانه‎ی ما بزرگ‎سالان قرار می دهد، وظیفه‎ای که پاسداشت مهر و مهربانی و کودکی ست.

حال که در هفته ملی و روز جهانی کودک هستیم این ایام را گرامی می‎داریم و باور داریم در باغ پر ثمر انقلاب اسلامی فرهیختگان و مربیان فراوانی به پرورش این نهال های نوپا پرداخته اند. ضمن ارج نهادن به تلاش تمامی فعالان حوزه کودک و نوجوان امید است با توجه ویژه به نیازها و همچنین آموزش دقیق کودکان، مانند همیشه در جهت اعتلای اهداف عالیه نظام ‌مقدس جمهوری اسلامی گام های موثری برداشته شود.

محمد اسلامی

استاندار مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =