ویژه‌برنامه‌های آشنایی با محیط زیست و میراث فرهنگی در مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان

کودکان سیستان و بلوچستانی هم‌صدا با مربیان کانون پرورش فکری دغدغه‌های خود در مورد محیط زیست و میراث فرهنگی را بیان کردند

به گزارش روابط عمومی کانون سیستان و بلوچستان، هم‌زمان با هفته‌ی ملی کودک ویژه‌برنامه‌های آشنایی با محیط زیست و میراث فرهنگی در مراکز فرهنگی هنری استان برگزار شد.

با توجه به شرایط آب و هوایی ایران و مشکلاتی که در زمینه‌ی محیط زیست وجود دارد، فرهنگ‌سازی در این بخش همواره از دغدغه‌های مربیان در مراکز کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان بوده است.

از سوی دیگر با توجه به سابقه‌ی فرهنگی شکوهمند ایران و تلاش برای حفظ پیوند نسل جدید با گذشته‌ی پربار خود، کانون همواره سعی در ایجاد آشنا کردن نسل آینده ساز کشور با ریشه‌های فرهنگی و ملی خود داشته است.

این مهم در روزشمار هفته‌ی ملی کودک، از سوی مسئولان کانون(کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی) دیده شده که تلاشی است برای پاسخ‌گویی به این نیاز فرهنگی در کشور.

مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان(شماره‌ی یک و دو خاش، شماره‌ی دو ایرانشهر، چابهار، نیمروز، بزمان، زهک و هامون) نیز با اجرای برنامه‌هایی چون بازدید از مکان‌های تاریخی و فرهنگی و استفاده از نظرات کارشناسان این حوزه، در کنار ویژه برنامه‌های محیط زیستی روز متفاوتی برای کودکان در استان رقم زدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =