از سرود، تئاتر و نقالی تا مسابقه، عروسک‌گردانی و اجرای موسیقی

دومین روز از نمایشگاه هفته ملی کودک نیز با ویژه برنامه‌های متنوع برای کودکان به پایان رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در دومین روز این نمایشگاه مطابق با برنامه هفتگی خود، برنامه‌هایی مانند سرود، تئاتر و نمایش عروسکی برگزار شد.

در این میان، اجرا و نمایش برنامه‌هایی روی صحنه برای کودکان و نوجوانان؛ هم‌چون نمایش دوزبانه‌ی جک و لوبیای سحرآمیز، نمایش ماهی‌ها و سرود، از بخش‌های ثابت هر روز این نمایشگاه است که امروز نیز اجرا و مورد استقبال والدین و کودکانشان قرار گرفت.

در این روز همچنین، فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نمایشگاه بازدید کرد و در جریان نحوه برگزاری آن قرار گرفت. هم‌زمان مربیان و هنرمندان کانون نیز از بیمارستان بهرامی «ویژه کودکان» بازدید و برای آنان با عروسکی به نام «شادی» نمایش اجرا کردند.

در کنار برنامه‌های ثابت هر روزه این نمایشگاه چون قصه‌گویی، نقالی، اجرای موسیقی، مسابقه و برنامه‌ی مجری‌عروسک از سوی مربیان و اعضای کانون، فیلم دوچ در سینما تئاتر کانون اکران شد و نمایش «کلوچه‌های خدا» نیز در مرکز تئاتر کانون بر روی صحنه رفت.

ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۳۹۷ در تهران به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان در خیابان حجاب و همچنین مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =