تجمع بیش از ۶۰۰ کودک سمنانی در رزمایش فرهنگی

بیش از ۶۰۰ کودک دانش‌آموز سمنانی در همایش خیابانی «آیندگان» با سر دادن شعار «به ما اعتماد کنید، آینده را می‌سازیم» در پارک ملت این شهرستان تجمع کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، همزمان با روز جهانی کودک به‌همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای کارگروه کودک این استان، بیش از ۶۰۰ کودک دانش‌آموز در همایش خیابانی «آیندگان» شرکت و در پارک ملت سمنان تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، کودکان سمنانی پس از راه‌پیمایی نمادین با در دست‌داشتن پلاکاردهایی حاوی پیام‌های تربیتی و سردادن شعارهایی در راستای شعار هفته‌ ملی کودک مبنی بر «آینده را باید ساخت»؛ «به ما اعتماد کنید، آینده را می‌سازیم»، «شادی حق ماست»، «کودک، صلح، آرامش» و... توجه مسئولان استانی و شهرستانی و والدین را به خود جلب کردند.

تجمع و راه‌پیمایی نمادین کودکان، یک رزمایش فرهنگی است

مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در این همایش ضمن قدردانی از اعضای فعال کارگروه کودک این استان بر توجه مسئولان به قشر کودک به‌ویژه کودکان مناطق محروم و کم‌برخوردار تأکید و خاطرنشان کرد: تجمع و راه‌پیمایی نمادین کودکان به نوعی یک رزمایش فرهنگی است و آنها می‌خواهند اعلام کنند که در سرنوشت آینده سرزمین و مملکت خود نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند.

وی در ادامه افزود: پس از راه‌پیمایی، کودکان در پارک ملت روبروی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان اجتماع و روز شاد و پر نشاطی را با اجرای برنامه‌های متنوعی مانند شعرخوانی، تئاتر صحنه‌ای اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سرخه، قرائت بیانیه هفته ملی کودک، مسابقه و...، تجربه و در پایان از ایستگاه‌های آتش‌نشانی، علوم پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی، محیط زیست بازدید کردند.  

گفتنی است؛ در این همایش امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، جمعی از مدیران کل و معاونان دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهرستانی، مربیان مراکز سه‌گانه کانون پرورش فکری سمنان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =