برنامه‌های چهارمین روز هفته‌ی ملی کودک اعلام شد

چهارمین روز از هفته‌ی ملی کودک با برگزاری نشست مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و کارگاه «انتقال تجربه» در کنار برنامه‌هایی چون اکران فیلم، اجرای تئاتر، نمایش عروسکی و قصه‌گویی از ساعت 9 صبح تا 8 شب برپا خواهد شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برنامه‌های روز «کودک، رسانه و ارتباطات» در تاریخ سه‌شنبه 17 مهر از ساعت 9 صبح با اجرای تئاتر و سرود بر روی استیج نمایشگاه هفته‌ی ملی و هم‌چنین نمایش تعدادی از انیمیشن‌های جدید کانون در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری شروع خواهد شد.

هم‌زمان با برنامه‌های نمایشگاه، نشست مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک نیز با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری در دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد.

مربیان کانون نیز از ساعت 15 روز 17 مهربرای اجرای برنامه‌هایی چون قصه‌خوانی، اجرای نمایش عروسکی و اهدای هدیه به عیادت از کودکان بستری در بیمارستان حضرت علی‌اصغر خواهند رفت.

هم‌چنین مخاطبان می‌توانند علاوه بر بازدید از غرفه‌های مختلف کانون پرورش فکری و دیگر نهادهای هم‌کار در برگزاری هفته‌ی ملی کودک، از ساعت 16 تا 19 در برنامه‌ی عصرانه با سینمای کانون که در مرکز آفرینش‌ها برگزار می‌شود به تماشای فیلم «رهایی» از ناصر تقوایی، فیلم «رنگ‌ها» اثر عباس کیارستمی و انیمیشن «ملک‌ خورشید» به کارگردانی علی‌اکبر صادقی بنشینند.

درعین‌حال برنامه کارگاه «انتقال تجربه» با موضوع «چگونه خبرنگار شوید» با حضور امیرعباس تقی‌پور (فعال حوزه رسانه) و همکاری ماهنامه قلک در مرکز آفرینش‌ها برپا خواهد شد.

در ادامه استیج نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک از ساعت 17 با اجرای نمایش و سرود پذیرای مخاطبان خواهد بود. درعین‌حال فیلم‌های سینمایی «وای آمپول» و «اردک لی» نیز در ویژه‌برنامه‌ی هفته‌ی سینمای کودک به ترتیب از ساعت 17 و 19:30 در سینما تئاتر کانون نمایش داده خواهد شد.

هم‌چنین مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله از ساعت 17:30 با تئاتر «کلوچه‌های خدا» میزبان علاقه‌مندان به تئاتر در چهارمین روز از هفته‌ی ملی کودک است.

گفتنی است که ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۳۹۷ در تهران به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان در خیابان حجاب و همچنین مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =