معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه و همچنین فرمانداران جلفا و ورزقان با کودکان  و نوجوانان  دیدار کردند

معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه و همچنین فرماندار جلفا با حضور در مراکز کانون این شهرها با کودکان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه که به همراه جمعی از اعضای شورای شهر در کودکان شرکت کننده در برنامه‌های هفته ملی کودک حضور یافته بود با تبریک این مناسبت بر اهمیت دوران کودکی و نیازهای آنان تاکید کرد. وی همچنین از برنامه‌های این مرکز فرهنگی هنری  بازدید کرد.

احمدی فرماندار جلفا نیز با حضور در کانون هادیشهر ضمن بازدید از برنامه‌ها با کودکان حاضر در این مرکز فرهنگی هنری دیدار و گفتگو و از تلاش‌های کانون در عرصه پرورش خلاقیت و استعداد آینده سازان میهن اسلامی قدردانی کرد.

در ورزقان نیز کودکان و نوجوانان کانون شهرستان با حضور در فرمانداری با یحیوی فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار ورزقان با اشاره به برخی از حقوق کودکان و نوجوانان آنان را آینده‌سازان میهن اسلامی دانست. این دیدار با اهداء کتاب از سوی فرماندار به کودکان و نوجوانان همراه بود.

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از ۱۴ الی ۲۰ مهر ماه همزمان با سراسر کشور برنامه های متنوعی را بزرگداشت هفته ملی کودک برگزار می‌کنند.

گزارش تصویری این خبر و دیگر برنامه‌های «روز جهانی کودک» را اینجا مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =