کد خبر: 282204
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
بازدید 590
کودکان پیام‌آور صلح و شادی هستند

از سالن سینمای کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان کودکان دانش آموز صلح را به تمام جهان مخابره کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ ویژه ‌برنامه روز جهانی کودک با عنوان ((کودک، صلح، بازی و نشاط)) در سالن سینمای کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور مسوولان استانی برگزار شد.

در این برنامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در سخنان کوتاه اظهار کرد: کودکان پیام‌آور صلح و شادی هستند. صلح و دوستی یعنی دوست داشتن خود و دیگری و این امر باید از کودکی آموخته و پرورانده شود و کودکان عزیز ما باید با مفهوم عشق، محبت و دوست داشتن خود، خانواده و دیگران در سنین کودکی آشنایی پیدا کنند.

محمد نقی صالحی با اشاره به اینکه می باید فرهنگ صلح و دوستی را با کودکانمان تمرین کنیم، ابراز داشت: خانواده‌ها باید صلح و دوستی را از دوران کودکی به این عزیزان آموزش بدهند و این دوران بهترین فرصت برای تمرین و تجربه و آموزش مفاهیم صلح و دوستی است.

وی گفت: صلح و دوستی از مبانی دین مبین اسلام و فرهنگ ایران ‌زمین است و کودکان به ‌عنوان یک سرمایه گرانقدر آینده جامعه شناخته می‌شوند و از همین رو کودکان همواره از جایگاه بالایی درخانواده و جامعه برخوردارند.

این برنامه با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، مدیرکل کتابخانه های عمومی و جمعی از مسوولان، از کودکان موفق و برتر در مسابقات استانی، ملی و بین المللی استان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =