قصه‌گویان مراکز فرهنگی هنری مشگین‌شهر در مرحله شهرستانی به رقابت پرداختند

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی مرحله‌ی شهرستانی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشگین‌شهر با شرکت قصه‌گویان مراکز سه‌گانه این شهرستان، مرکز رضی و کتابخانه سیار روستایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، این جشنواره با حضور مدیرکل کانون استان، معاون فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهرستان به همراه اعضای شورای اسلامی، نماینده شهرداری، روسای ادارات، نماینده فرمانده سپاه پاسداران شهرستان و نماینده پل معلق، هیئت‌داوران، مربیان و کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در مراسم برگزار  شد.

این برنامه با اجرای معصومه رحیم زاده، قرائت قرآن توسط عضو کودک کانون و پخش سرود ملی آغاز شد. در مراسم افتتاحیه این جشنواره، اکبر عبدالعلی‌زاده همکار خدماتی مرکز شماره یک مشگین شهر باحال و هوای ماه محرم به شیوه مداحی قصه‌خوانی کرد.

 پس از خیرمقدم گویی نیلوفر صفروند دبیر اجرایی، معاون فرماندار مشگین شهر و مدیرکل کانون استان سخنرانی کردند.

ولی قاسمی در مورد اهمیت قصه‌گویی در تربیت کودکان و نوجوانان و نقش بااهمیت  کانون در این رابطه سخن گفت و از تلاش مجموعه‌ی کانون پرورش فکری شهرستان تقدیر نمود.

زعفراحدزاده نیز ضمن سخنرانی در خصوص پتانسیل‌های فرهنگی شهرستان مشگین شهر، پیرامون مسائل تربیتی مرتبط با حوزه کودکان و نوجوانان، مباحث علمی و راهکارهای عملی مطرح نمود.

قصه‌گویی شرکت‌کنندگان با مجری‌گری بهروز هواخواه مربی کتابخانه سیار روستایی و در دو بخش صبح و عصر انجام گرفت که با برپایی نشست و جلسه نقد کارشناسان و هیئت‌داوران پایان یافت.

شایان‌ذکر است، برپایی نمایشگاه آثار هنری اعضای مرکز دو کانون مشگین شهر در دو بخش نقاشی و سفال به مربیگری نرگس پورعلی و کاردستی به مربیگری معصومه رحیم زاده از برنامه‌های جنبی این جشنواره بود.

لطفا گزارش تصویری برنامه را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =