تلاش کنیم محیطی پاک برای رشد کودکان فراهم کنیم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به مناسبت هفته ملی کودک گفت: باید تلاش کنیم تا محیطی امن برای رشد کودکان فراهم کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، احمد حسین زادگان با گرامی داشت هفته ملی کودک گفت:
کودک نماد روشنی ست، قلبی صاف و زمینی بکر است،چون لوحه ای سپید که که نیک و بد خیلی زود در آن اثر می گذارد. از این رو باید تلاش کنیم محیطی پاک برای زیستن و رشد کودک فراهم کنیم چرا که کودک سالم جامعه ای سالم را رقم خواهد زد، جامعه ای که آموزه های دینی و ملی بدان توجه و اشاره دارند. 
وی به وظیفه بزرگسالان در قبال کودکان اشاره کرد و اظهار داشت: با اندکی توجه و تدقیق در متون دینی و ادبی می توان دریافت که ما بزرگسالان چه وظیفه ای سنگین در قبال تربیت و پرورش کودکان بر عهده داریم.
معاون استاندار مازندران ادامه داد: وقتی سخن از کودک به میان می آید باید به تمامی کودکان جهان توجه کنیم و بدانیم همه‌ی کودکان مانند فرزندان خودمان به حق آرامش و آموزش و بازی و سلامت و بهداشت و ... نیاز دارند.
حسین زادگان تاکید کرد:در آستانه ی روز جهانی و هفته ی ملی کودک ضمن گرامیداشت این ایام امید است منویات ارزشمند مقام‌معظم رهبری (مدظله عالی) را طریق راه قرار داده و همه ی دست اندکاران عرصه ی کودک و فرهنگ در جهت پرورش نسلی انقلابی تلاشی بیش از پیش داشته باشند ، نسلی که تربیت شده آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =