کودکان همدان در موزه دفاع مقدس حلقه صلح و دوستی بستند

همزمان با چهارمین روز از هفته ملی کودک، کودکان و نوجوانان مدارس ابتدایی عضو مراکز کانون با حضور در باغ موزه دفاع مقدس "حلقه صلح و دوستی" بسته و با قرائت بیانیه و کشیدن نقاشی بر روی پارچه با موضوع محیط زیست ، پیام صلح و دوستی را به جهانیان مخابره کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، همزمان با چهامین روز از هفته ملی کودک، کودکان و نوجوانان مدارس ابتدایی عضو مراکز کانون با حضور در باغ موزه دفاع مقدس  "حلقه صلح و دوستی" بسته و با قرائت بیانیه و کشیدن نقاشی بر روی پارچه با موضوع محیط زیست، پیام صلح و دوستی و حفظ محیط زیست را به جهانیان مخابره کردند.

در ادامه این برنامه نمایش عروسکی و اجرای مسابقه توسط مربی فرهنگی کانون احمد عسگری انجام شد که کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم در یک فضای صمیمی حضوری فعال داشتند.

نقاشی بر روی پارچه و به تصویر کشیدن آثار خلق شده کودکان و نوجوانان با موضوع محیط زیست با هدف حفظ محیط زیست ، تزریق روح تازه و پرنشاط به زندگی در راستای فرهنگ سازی از دیگر برنامه‌های بود که با شرکت 300 کودکان و نوجوانان در فضای بیرونی باغ موزه دفاع مقدس بر روی پارچه اجرا شد.

بازدید کودکان و نوجوانان از نمایشگاه باغ موزه دفاع مقدس برنامه پایانی این مراسم بود.

گفتنی است عادل عربی مدیر کل محیط زیست استان و سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان به همراه جمعی از نیروهای ستادی کانون از حاضرین در این برنامه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =