رونمایی نخستین دیواره نگاره‌ی کانون پرورش فکری خوزستان در اهواز

نخستین دیواره نگاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان با عنوان «گذر قصه‌ها» هم‌زمان با هفته ملی کودک صبح امروز با حضور مسئولین استانی و شهری در محل پیچ استادیوم اهواز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، هم‌زمان با چهارمین روز هفته ملی کودک نخستین دیواره نگاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان با عنوان «گذر قصه‌ها» با حضور رئیس شورای شهر و شهردار اهواز، مدیرعامل سازمان زیباسازی و شهردار منطقه 4 اهواز، ، مدیرکل کانون خوزستان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، مشاور امور هنری استاندار خوزستان، اصحاب رسانه، تنی چند از دیگر مسئولین استانی و شهری و جمعی از دانش آموزان رونمایی شد.

نخستین دیواره نگاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان با تلاش و همت مرکز آفرینش‌های هنری کانون خوزستان و همکاری مربیان فرهنگی و هنری این نهاد فرهنگی آماده و به بهره‌برداری رسید.

این دیواره نگاه شامل 9 طرح داستانی از کتاب‌های نام‌آشنای کودکان دیروز و بچه‌های حال حاضر از جمله: کدوی قلقله زن، طوطی و بازرگان، بُز زنگوله پا، نمکی، میهمان‌های ناخوانده، طوطی و بقال، کچل کفترباز، چوپان درستکار و ماه پیشونی است که در مدت‌زمان یک ماه و به دست هنرمند 20 مربی و کارشناس کانون بر دیواره‌های این نهاد فرهنگی در شهر اهواز نقش بست.

ویژگی مشترک طرح‌های این دیواره نگاره، وجود پس زمینه کتاب است که داستان‌های مختلف این دیوارنگاره از دل آن‌ها بیرون آماده است.

نخستین دیواره نگاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان در محل پیچ استادیوم، جنب مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز واقع شده است و طبق اعلام مسئولین کانون به‌عنوان یکی از محل‌های برگزاری مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که دهه سوم آبان ماه در اهواز برگزار خواهد شد انتخاب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =