پایان دومین روز برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه‌گویی در کانون قزوین

با قصه‌گویی بیست شرکت کننده، دومین روز برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، درتاریخ 17 مهر 1397، هم‌زمان با هفته ملی کودک، دومین روز برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه‌گویی به روایت بیست قصه توسط شرکت کنندگان برگزیده استانی گذشت.

دراین روز، در بخش زنان و مردان 12 شرکت کننده ،در بخش نوجوانان 7 عضو کانون و یک بانوی هنرمند هم در بخش مادربزرگ‌ها قصه‌گویی کردند.

یادآور می‌شود، بنا بر اعلام دبیر این دوره از مسابقه قصه‌گویی در استان قزوین، 83 نفر در بخش کلاسیک،167 نفر در بخش نود ثانیه‌ای (قصه زندگی من) شرکت کرده بودند و 13 مقاله هم درباره قصه گویی برای بخش علمی این رقابت‌ها ارسال شده بود.

دکتر علی اصغر ارجی(پژوهشگر و مدرس دانشگاه فرهنگیان قزوین)، «پاییزه طاهری» مربی مسوول مرکز شماره 20تهران و قصه گوی برگزیده دوره های پیش و«پروانه کیانیان» کارشناس انفورماتیک کانون تهران و قصه گو و داور دوره‌های پیش، داوری این رقابت‌ها را برعهده دارند.

اجرای نمایش‌های صحنه ای متنوع و مسابقه برای مهمانان از موارد مورداستقبال این برنامه بود.

گفتنی است، فردا(18 مهر) در ادامه برگزاری نشست داوران و قصه‌گویان در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع، مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =