گرامی‌داشت هفته ملی کودک در مراکز  فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

هم‌زمان با هفته ملی کودک، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع، در کنار بچه‌ها هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، این روزها مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع هفته ملی کودک(14 تا 20 مهر) را گرامی می‌دارند.

در تاریخ 17 مهر، مربیان مرکزفرهنگی و هنری آبیک شماره دو، مهمان کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه در مدرسه استثنائی نور شدند. در این روز مربیان فرهنگی هنری و ادبی کانون، برنامه های متنوعی از جمله کارگاه کاردستی، نقاشی و طرح های ادبی برای این بچه‌ها اجرا کردند.

در همین روز، مرکز فرهنگی و هنری آوج، با همایش طلایه داران ترافیک (اقدام مشارکتی با پلیس راهور و شبکه بهداشت و درمان) همکاری کرد.

در این برنامه، کانون برای شمار زیادی از دانش آموزان ابتدایی دختر و پسر شهرستان آوج، ویژه برنامه هفته ملی کودک را در سالن اجتماعات کانون مصطفی خمینی اجرا کرد.

اجرای مسابقات فرهنگی،. قصه‌گویی، معرفی روزشمار هفته ملی کودک و اجرای طرح عضویت رایگان مرکز برای دانش‌آموزان از جمله فعالیت‌های کانون در این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا، در 17 مهر، مسوولان این شهرستان را با فعالیت‌های کانون در هفته ملی کودک آشنا کرد.بر این اساس، «مصطفی آقاعلی» معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بویین زهرا، «امیر نادری»بخشدار مرکزی، «محمدحسن قهرمانی» مدیر آموزش و پرورش و «رحمان نجاتی» رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان، مهمان کانون شدند.

این مسوولان، هم‌چنین از نمایشگاه آثار اعضا بازدید کردند.

مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی، هم تاکنون برای بچه‌های این بخش، برنامه‌های متنوعی را به مناسبت هفته ملی کودک، اجرا کرده است.برپایی کارگاه کاردستی برای اعضای پسر در مدرسه امام موسی کاظم(ع)، اجرای کارگاه نقاشی گروهی در مدرسه ابتدایی دخترانه شهید اصغریان با موضوع «کودک و بازی»، برگزاری کارگاه آموزشی «سلامت جسم» برای اعضای کودک با دعوت از یک پزشک، برگزاری نشست آموزشی «آشنایی با آسیب‌های اجتماعی» برای پدران و مادران با همکاری پایگاه اورژانس اجتماعی آبیک، ویزیت رایگان اعضا توسط پزشک با همکاری شبکه بهداشت، بازدید رییس کتابخانه های شهرستان آبیک از کتابخانه کانون خاکعلی در روز جهانی کودک از جمله این برنامه ‌ها بود.

گفتنی است این مرکز برای اجرای این برنامه‌ها با اداره بهزیستی آبیک، نهاد کتابخانه‌ها، حوزه بسیج، شبکه بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس اجتماعی آبیک همکاری کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =