دومین روز از بخش استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون

چهل قصه گو در دومین روز از جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجواناناستان چهار محال و بختیاری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان: در دومین روز از بخش استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون40 نفر از مربیان، اعضای نوجوان، پدر بزرگها، مادر بزرگها و افراد آزاد در 17مهر ماه  ماه 1397 از ساعت 8 صبح الی 16 عصر  به اجرای قصه خواهند پرداخت.

این جشنواره که در محل سالن سینمای اداره کل کانون و ‌ سالن کودک و نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع شهرکرد برگزار می شود طی سه روز میزبان 244 قصه گو از سراسر استان خواهد بود .

بر اساس این خبر  از میان این قصه گویان 5 نفر در بخش زنان و مردان، 3 نفر در بخش اعضا و 3 نفر در بخش پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها به عنوان منتخب و 3 نفر در بخش اعضا و 3 نفر در بخش مربیان به عنوان شایسته تقدیر معرفی خواهند شد

داوری این مسابقات را مژگان کاووسی، فریبا ریاحی و سوزان رئیسی در بخش بزرگسالان و شعله ایل بیگی پور، زهرا بابادی و سپیده ابراهیمی در بخش اعضا بر عهده دارند.

بر این اساس  قصه گویان  برتر این دور از مسابقات در اختتامیه 21 مهرماه 1397 به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شده و آثار آنان به صورت سی دی جهت انتخاب نهایی در اختیار داوران  تهران قرار گیرد، تا منتخبین کشوری و بین المللی  نیز در تهران به رقابت پایانی بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =