عیادت ازکودکان بیمار بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک به مناسبت هفته ملی کودک

الهام اشرافی جاسکی دبیرکمیته هفته ملی کودک و مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون جاسک گفت: به مناسبت هفته ملی کودک، برنامه ی عیادت از کودکان بیمار بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان جاسک با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جاسک گفت: سلامت کودکان یکی از اولویتهای وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت است.  به همین منظور اقداماتی جهت بهبود سطح سلامت کودکان صورت می پذیرد.

وی افزود: ارتقاء شاخص های سلامت کودکان و نوزادان،  شاخص مرگ و میر نوزادان و کودکان زیر یک سال و زیر پنج سال به عنوان شاخص سلامتی و توسعه ای در نظرگرفته می شود. خوشبختانه در شهرستان جاسک با توجه به جذب پزشکان مجرب برای تمامی مراکز، خدمات جامع سلامت شهری و روستائی، حضور متخصص اطفال و وجود سیستم بهداشتی فعال، دستاوردهای بسیار خوبی داشته و شاخص مذکور روند رو به رشدی دارد، اما برای رسیدن به حد انتظار، باید برنامه های مذکور استمرار یابد.

در پایان این برنامه، از طرف اداره کتابخانه های شهرستان و مرکز فرهنگی هنری جاسک به منظورغنی سازی اوقات کودکان بیمار و ایجاد فضایی با نشاط، به بخش اطفال بیمارستان خاتم الانبیاء کتاب اهداءگردید.

این برنامه با حضور و استقبال اعضای کمیته کودک شهرستان جاسک و مدیران دوستدارکودک انجام گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =