مدیرکل کانون استان اردبیل با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اردبیل دیدار کرد

مدیرکل و کارشناسان کانون پرورش فکری استان اردبیل با حضرت آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل دیدار و در خصوص مسائل مربوط به حوزه‌ی کودکان و نوجوانان از رهنمودهای ایشان استفاده کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در این دیدار که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان صورت گرفت، حضرت آیت‌الله سید حسن عاملی با تبریک هفته ملی کودک، ضمن آرزوی توفیق برای مسئولان کانون، خواستار تلاش بیشتر کارکنان جهت شناساندن کانون در سطح کشور و به‌خصوص در بین مسئولان و خانواده‌ها شد.

حضرت آیت‌الله عاملی یادآور شد: باید در کشور اولویت‌های کلان فرهنگی مشخص شود و نسل کودک و نوجوان در صدر این برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه باید ایجاد مراکز سالم تفریحی، فرهنگی و علمی برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در دستور کار متولیان فرهنگی قرار گیرد، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در این راه گام‌های مهمی برداشته است و انتظار می‌رود در این مجموعه کودکان آرمانی تربیت یابند و شاهد تولید آثار فاخر فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی برای تربیت این نسل باشیم.

امام‌جمعه اردبیل اظهار تمایل کرد تا عضویت اداره کل کانون استان اردبیل در شورای فرهنگ عمومی استان محقق شود.

پیش از سخنان حضرت آیت‌الله سید حسن عاملی، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته ملی کودک در سطح استان ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری یکی از متولیان اصلی فرهنگ عمومی استان است، خاطرنشان کرد: آموزش مهارت‌های زندگی  و سبک زندگی ایرانی اسلامی از برنامه‌های اصلی کانون در ارتقاء مهارت‌های اجتماعی و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان در سطح کشور است.

احدزاده همچنین با یادآوری اینکه بچه‌های امروز در معرض آسیب‌های شدید اجتماعی و فضای مجازی قرار دارند، تأکید کرد: کانون به حمایت همه‌جانبه‌ی مسئولان نیاز دارد تا به جامعه هدف بیش‌ازپیش معرفی و شناسانده شود.

مدیرکل کانون استان در ادامه سخنان خود خواستار حمایت و عضویت کانون در شورای فرهنگ عمومی استان شد.

گفتنی است، اهدای کتاب «روایتی از زندگانی مقام معظم رهبری» و آهسته بنویس حسین(ع) به نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اردبیل پایان‌بخش این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =