بیست و یکمین جشنواره استانی قصه‌گویی در همدان آغاز شد

بیست و یکمین جشنواره استانی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می خواهد» آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، بیست و یکمین جشنواره استانی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می خواهد» 18 مهرماه با حضور 79 قصه‌گو آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش از مجموع 79 قصه‌گو، 11 نفر از استان همدان به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند که شامل 5 نفر در قصه تخصصی، 3 پدر بزرگ و مادربزرگ و 3 عضو نوجوان می باشد.

این جشنواره در سه بخش عمومی و تخصصی و علمی برگزار می‌شود که در بخش عمومی این مسابقه قصه‌گویی نود ثانیه ای در قالب فیلم مستند روایت می‌شود و در برگیرنده غم‌ها، شادی‌ها و لحظات پندآموز زندگی است. بخش تخصصی به قصه‌گویی کلاسیک و خلاق اختصاص دارد و دختران و پسران 14 تا 18 سال، زنان و مردان 18 سال به بالا و مادربزرگها و پدربزرگها در این بخش شرکت می کنند. سومین بخش این مسابقه به پژوهش‌های علمی درباره قصه‌گویی اختصاص دارد.

جشنواره بیست و یکم قصه‌گویی در چهار مرحله‌ استانی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی برگزار می شود.بخش ملی این جشنواره شب یلدای سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =