بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری کانون

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری: از تعامل فرهنگی کانون و مدارس در هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان: بهروز امیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل کانون ضمن اشاره به اهمیت دوران کودکی افزود: با توجه به دستور العمل هفته ملی کودک و با تاکید بر شعار امسال قرار است در مدارس فعالیتهای فرهنگی و مسابقات اجرا شود.    

امیدی استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در این هفته را از برنامه های دیگر این سازمان عنوان کرد و گفت: در این هفته دانش آموزان مدارس در تعامل با مراکز فرهنگی‌هنری کانون طی بازدیدهایی با فعالیت‌های کانون آشنا می شوند.

وی برپایی نمایشگاه‌های آثار هنری اعضا از جمله کاردستی، ایستگاه نقاشی، صنایع دستی و... را از دیگر برنامه های اجرایی مدارس در این هفته عنوان کرد.

امیدی: برگزاری دوره ی تخصصی توانمند سازی مربیان پیش دبستانی با حضور اساتید مجرب را از جمله فعالیت‌های این سازمان در راستای ارتقای سطح آموزشی این قشر اعلام کرد و افزود: در کنار این دوره ها کارگاه های توانمند سازی اولیای نوآموزان با عنوان همراه با دوران طلایی کودکان برای نحوه‌ی ارائه‌ی آموزش‌ها به کودکان نیز برگزار شده است.

وی با اشاره به مهارت افزایی و فعالیتهای عملی در کودکان گفت: آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان از دیگر فعالیتهایی است که در سال جاری و هفته ی ملی کودک در حال پیگیری و انجام است.

تقدیر از برترین های مدارس در مسابقات ملی نیز از دیگر اقدامات سازمان آموزش و پرورش استان در هفته ملی کودک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =