ویژه برنامه‌های روز «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» در مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در روز «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» میزبان کارشناسان این حوزه بودند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌های روز «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» در مراکز فرهنگی هنری استان برگزار شد.

با توجه به اهمیت آموزش در زمینه‌های گوناگون، به ویژه سلامت و ایمنی و نام‌گذاری یک روز از هفته‌ی ملی کودک با عنوان «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» مربیان کانون با دعوت از کارشناسان حوزه‌ی سلامت و ایمنی، ویژه برنامه‌هایی برای اعضا و دانش‌آموزان اجرا کردند.

کارشناسان تغذیه و بهداشت با حضور در مراکز در خصوص اهمیت این دو موضوع در سلامت انسان‌ها سخن گفتند و در خصوص بهداشت فردی و اهمیت «نه» گفتن برای مخاطبان خود گفت‌وگو کردند.

نحوه‌ی برخورد صحیح در موقعیت‌های گوناگون، ویزیت رایگان و جلوگیری از به خطر افتادن سلامت روانی دیگر موضوعاتی بود که به آنها پرداخته شد.

قصه گویی، آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی، برگزاری کارگاه‌های ادبی و رعایت حریم شخصی دیگر بخش‌های برنامه‌های این روز بود که در مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو زاهدان، دلگان، زهک، کنارک، نیمروز، بزمان و هامون اجرا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =