گل تقدیمی استاندار گیلان به کودکان

حضور استاندار گیلان در برنامه‌های هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ رشت کانون رشت، تصویری روشن از توجه مسوولان به حوزه کودک و نوجوان ارایه‌داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، صبح امروز نماینده‌ی عالی دولت دراستان با همراهی معاونان خود حضوری نویدبخش درفعالیت‌های هفته ملی کودک کانون پرورش فکری داشت و ضمن بازدید از کارگاه‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی و مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های این مجموعه‌ی فرهنگی ، برضرورت توجه افزون‌تر به استعدادهای کودکان و نوجوانان تأکیدکرد.

مصطفی سالاری هم‌چنین با اشاره به ابعاد گسترده فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  وعده داد تا در جهت تکمیل پروژه‌های این مجموعه همکاری‌های بیشتر داشته باشد.

مدیرکل کانون استان گیلان نیز دراین برنامه به تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های کانون پرداخت و پیرامون اثربخشی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نماینده عالی دولت در استان سخن‌گفت.

ضیائی هم‌چنین به جایگاه و نقش فعالیت‌های علمی کانون در پرورش توان‌مندی‌های کودکان و همراه‌سازی آینده‌سازان با فن‌آوری‌های نوین پرداخت و از راه‌اندازی مرکز علوم و فنون در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

بازدید از مرکز درحال تکمیل نجوم، نمایشگاه دست‌آوردهای کودکان و هم‌چنین، دست‌سازه‌های اعضا با محوریت معرفی فرهنگ بومی محلی، ازدیگر برنامه‌های این روز بود که با خوانش بیانیه حقوق کودک به فارسی و انگلیسی و هم‌چنین اهدای  گل و هدایای استاندار گیلان به کودکان همراه‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =